Healthy People lanceert vier fruitsmaken in handige kartonnen meeneemverpakking
We reizen wat af met zijn allen, wereldwijd gemiddeld vijf uur per week per persoon. Onderweg eten of drinken vier van de tien consumenten frequent iets; denk aan zuiveldranken, vruchtensappen of een snelle snack. Onderzoek van MillwardBrown in Nederland wijst uit dat maar liefst 75% van de consumenten wekelijks tenminste twee drankjes in een meeneemverpakking koopt. Tijdens het consumeren drinkt 80% rechtstreeks uit het pak, 15% via een rietje en maar 4% kiest voor een glas om uit te drinken. Om op deze trend in te spelen introduceert Healthy People vier juices in een handige meeneemverpakking: granaatappel en framboos, blauwe bosbes, kokoswater 100% en kokoswater ananas.
Opvallende kartonnen verpakking
Arjanneke Teeuw, oprichter en mede-eigenaar van Healthy People, licht toe: “Onze superfruit sappen zijn zeer geschikt om op de fiets, in de trein of auto te drinken. Om op te vallen op het schap hebben we bewust gekozen voor een kartonnen meeneemverpakking van Tetra Pak. De verpakking straalt gezondheid en genieten uit en past perfect bij ons merk en onze juices. Een andere belangrijke overweging bij onze keuze is dat de milieu-impact van karton beperkt is. Karton is een hernieuwbare grondstof, uitgaand van verantwoord beheerde bossen, zoals het FSC®-label op de verpakking bewijst.”
Prettig drinken onderweg
Om onderweg makkelijk en comfortabel snel te kunnen drinken, zonder te knoeien, zijn de verpakkingen uitgerust met de DreamCap van Tetra Pak. Bij de ontwikkeling van deze sluiting is specifiek rekening gehouden met de inzichten verkregen uit onderzoek naar het drinkgedrag van consumenten. Met als gevolg dat de sluiting iets over de rand van de verpakking is geplaatst en de onderzijde prettig aansluit bij de lippen, wat het drinken comfortabel maakt.
De vier superfruit sappen granaatappel en framboos, blauwe bosbes, kokoswater 100% en kokoswater ananas zijn verkrijgbaar in een 330 ml verpakking bij onder andere alle AH-to-go vestigingen, Jumbo, Hoogvliet, Vomar, Coop, Dirk en Deka. De adviesverkoopprijs is € 1,75 per meeneempakje.
Over Healthy People
Het Nederlandse bedrijf Healthy People ontstond in 2006 aan de keukentafel in Den Haag. Het merk richt zich op bewuste levensgenieters: mensen die graag zo lang mogelijk willen genieten van het leven en daardoor bewust kiezen voor gezonde voeding. Healthy People wil graag de positieve kracht van superfruit voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk maken. Healthy People maakt juices van bekende en minder bekende fruitsoorten, zoals granaatappel, cranberry, acaibes en bosbes. www.healthypeople.nl
Over Tetra Pak
Tetra Pak is wereldmarktleider in voedselverwerkings- en verpakkingsoplossingen. In nauwe samenwerking met klanten en leveranciers, maakt Tetra Pak veilige, innovatieve en milieubewuste producten die iedere dag honderden miljoenen mensen bereiken in meer dan 170 landen over de hele wereld. Met ruim 23.000 werknemers in meer dan 85 landen, hecht Tetra Pak zeer veel waarde aan verantwoord industrieel leiderschap en een duurzame benadering van business. Het motto “PROTECTS WHAT’S GOOD™” reflecteert de bedrijfsvisie om voedsel veilig en bereikbaar te maken, waar ook ter wereld. www.tetrapak.nl